آینه تعاملی برای تمرینات ورزشی و ارتباط با مربی

یک شرکت تجاری آینه ای تعاملی تولید کرده که مجهز به نمایشگر ال سی دی است و برای مشاهده و برنامه ریزی تمرینات ورزشی و ارتباط با مربی قابل استفاده است.

 این آینه دو طرفه از قابلیت ضبط و پخش دو طرفه صدا و ویدئو برخوردار بوده و مربی ورزشی فرد نیز می تواند از طریق آن ورزشکار را تمرین داده و هدایت کند.

کاربران این محصول آمریکایی می توانند از طریق منوی ویدئویی این آینه ورزش مورد علاقه خود مانند یوگا، تمرین های قدرتی و کششی و غیره را انتخاب کرده و همین طور مدت زمان هر جلسه تمرین، نحوه انجام تمرین ها و غیره را برنامه ریزی کنند.

هزینه هر جلسه برنامه ریزی و انجام تمرین های ورزشی از این طریق ۴۰ دلار است. نمایشگر عمودی این آینه ۴۰ اینچی بوده و دقت آن ۱۰۸۰ پیکسل است. هر هفته ۷۰ جلسه تمرین ورزشی جدید به این مجموعه اضافه می شود که علاقمندان می توانند از هر یک از آنها بهره بگیرند.

تنها اشکال نمایشگر این آینه لمسی نبودن آن است. بنابراین کنترل آن از طریق یک اپلیکیشن سازگار با آیفون صورت می گیرد. این محصول هنوز با گوشی های اندرویدی سازگار نیست. هزینه خرید این آینه تعاملی ۱۴۹۵ دلار است.

آینه مذکور مجهز به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک میکروفون نیز هست که هر دو در زمان آغاز انجام تمرین های ورزشی فعال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.