صفحات نانو اکریلیک – تکنیک Glass Screen

تمامی صفحات شفاف مانند شیشه ویترین فروشگاهها و مغازه ها، پنجره ها، درب ها و پارتیشن های شیشه ای و… توسط صفحات و یا پوشش هایی از جنس ناتو آکریلیک و با استفاده از تکنیک Rear Projection یا همانBack Projection  (تابش نور پروژکتور از پشت صفحه) و همچنین Front Projection (تابش نور پروژکتور از روبرو به صفحه) در ابعاد نامحدود قابل تبدیل به نمایشگر می باشند.

تکنیک تابش از پشت (Rear Projection)

در این تکنیک نور از طریق پروژکتور از پشت به شیشه نانو آکرلیک می تابد و تصویر در سمت دیگر شیشه تشکیل می گردد. نوع، تعداد و بنابراین قیمت پروژکتور مورد استفاده به مواردی چون میزان کیفیت درخواستی تصویر توسط مشتری و همچنین اندازه فضای پشت ویترین یا فضای صفحه شیشه ای بستگی دارد.

این تکنیک برخلاف  تکنیک Front Projection  که (در آن نور از جلو به صفحه میتابد) دارای مزایای قابل توجهی می باشد. در تکنیک Rear Projection  :

  • افرادی که روبروی تصویر قرار می گیرند روی آن ایجاد سایه نمی کنند.
  • چشم افرادی که پشت به تصویر می ایستند ( بازدید کننده، مدرس، یا سخنران) در اثر نور پروژکتور آزرده نشده و تصویر بر روی بدن آنها نمی افتد. اهمیت این مزیت به ویژه در مواردی برجسته میگردد که از این تکنیک جهت ساخت ویدئو وال لمسی برای اتاقهای کنفرانس و آمفی نئاتر ها جهت برگزاری جلسات آموزشی استفاده گردد.
  • به لحاظ امنیتی در مورد فروشگاهها و مغازه ها، پروژکتور در فضای داخلی و دور از دسترس قرار میگیرد.
  • تصویر به اندازه کافی روشن خواهد بود و بر خلاف روش Front projection نیازی به تاریک کردن اتاق یا سالن جهت نمایش تصویر نیست.

صفحات نانو اکریلیک

صفحات نانو اکریلیک با قرار گرفتن روی هر فضای شفافی (مانند شیشه) آن را به یک صفحه نمایش تبدیل می کنند. تصویر  رامی توان از پشت یا جلوی به صفحه نمایش تاباند.( مزایای تابش نور از پشت در مطلب قبل ذکر گردید) .

از این صفحات میتوان برای ساختن ویترین های هوشمند و همچنین ویدئووالهای غول پیکر بدون درز (بدون استفاده از تلویزیون)  استفاده نمود. مواد تشکیل دهنده این صفحات در واقع میلیونها میکرولنز است که از یک وجه نور را دریافت و از وجه مقابل آنرا بارتابش می دهد.این صفحات که به شکل فویل هستند بنا به نیاز و درخواست مشتری در شش فرم عرضه میگردند که از نظر میزان عبور نور و در نهایت شفافیت با هم متفاوتند:

  • صفحات نانو اکریلیک شفاف یا Transparent : وقتی پروژکتور روشن باشد هم تصویر مشخص است هم فضای آن طرف نمایشگر. در این حالت از وضوح تصویر کاسته میشود ولی در عوض مانعی بصری بین دو محیط داخلی و خارجی ایجاد نمی گردد. تصویر ایجاد شده روی این صفحات، شبح مانند خواهد بود.
  • صفحات نانو اکریلیک سفید _ شیری رنگ یا White: این صفحات علاوه بر تصویر، سایه های پشت صفحه را نیز نشان می دهد. اما شفافیت تصویر روی این صفحات بسیار بالاست.
  • صفحات نانو اکریلیک خاکستری و خاکستری تیره یا Grey & dark Grey : با توجه به پایین بودن درصد انعکاس نور ، کیفیت تصویر افزایش میابد.
  • صفحات نانو اکریلیک سیاه یا Black : با به حداقل رسیدن بازتابش و عبور نور از صفحه، به علت جذب بسیار بالای نور، کیفیت تصویر در حد LCD یا LED  افزایش میابد.
  • صفحات نانو اکریلیک سفید دوطرفه یا Dual Whit: با تاباندن نور پروژکتور از پشت، تصویر در هردو سمت صفحه تشکیل می گردد. این صفحات برای نما
  • صفحات نمایشی انطباقی( محو شونده) AFEX :  صفحات   محو شونده ، صفحات نمایشی انطباقی یا AFEX  Adaptive Foil Exhibitor  بسیار جالب اند.در حالت عادی مانند صفحات خاکستری عملمی کنند و تصویر را نشان می دهند. اما در صورت لزوم با اتصال به برق و استفاده از یک ریموت کنترل، به حالت کاملا شفاف درآمده و فضای دو سمت  شیشه را قابل دید می سازند.
phone_iphone

مناسب برای ویترین ها

با استفاده از این صفحات می توانید به راحتی شیشه فروشگاه خود را تبدیل به تلویزیون کرده و محصولات خود را نمایش دهید

local_play

انیمشین های جذاب

بجای استفاده از نوشته های ساده یا LEDهای تک رنگ ، می توانید انواع انیمیشن های تبلیغاتی را با کیفیت 4K همراه با موسیقی دلخواه در ویترین خود استفاده کنید

wallet_giftcard

دوام و ماندگاری

پس از چسباندن این فویل ها بر روی سطح شیشه یا پلکسی مادامی که به خود شیشه یا پلکسی آسیبی وارد نشود ، هیچگونه مشکلی برای این فویل ها بوجود نمی آید و تحمل هوای گرم و سرد را دارند

trending_up

مکمل برای لمسی سازی

اگر بخواید ویترین فروشگاه خود را علاوه بر اینکه تبدیل به یک تلوزیون بکنید ، قابلیت لمسی سازی را نیز اضافه کنید باید بعنوان لایه بعدی از آن استفاده کنید

مقرون به صرفه بودن

این فویها با توجه به اینکه قیمت تکنولوژی معادل آن که انواع تلویزون ها خصوصا در سایز بالا است از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه میباشد و جایگزین مناسبی برای سایرین می باشد.

camera

کیفیت تصویر بالا

فویل ها قابلیت میرا کردن تصاویر با وضوح بالا را دارند بطوریکه اگر پروژکتور شما حتی توان تابش با کیفیت وضوح 4K را داشته باشند، نیزمی توانید با این کیفیت ویدئو خود را پخش کنید

verified_user

قابلیت سه بعدی

برای اینکه بتوانید تصویر سه بعدیدرست کنید این امکان وجود دارد که از فویل به رنگ شفاف یا بی رنگ که مناسب این کار است استفاده کنید

polymer

سادگی و سرعت نصب

از آنجا که این فویل و فیلم ها براحتی و سادگی نصب می شوند ، می توانید مثل انواع فویلهای دودی که بر روی شیشه ماشین نصب می شوند با کمک آب به سطح مورد نظر بچسبانید

people

کاربر پسند

از آنجا که عموما استفاده از تکنولوژی های جدید مورد اقبال همه ،خصوصا نسل جوان می باشد. این مورد نیز با توجه به جذابیت های بصری آن مشتری فراوانی را جذب خود کرده است.

اسلایدر بک پروجکشن

تکنیک استفاده از محصول

همانطور که در تصاویر دیده می شود این فویل ها بر روی سطح شیشه یا پلکسی نصب شده و با تابش پروژکتور بر سطح آن تصویر میرا می شود.

اسلایدر بک پروجکشن

فویل در سه رنگ مختلف

در حال حاضر فویلهای موجود در شرکت در سه طیف رنگی شفاف،خاکستری تیره و مشکی موجود میباشد

اسلایدر بک پروجکشن

استفاده از فویل در عمل

فویل های نانواکریلیک در عمل قابل استفاده در ویترین فروشگاه ها ، اتاقهای کنفرانس ،مراکز آموزشی ، ادارات و سازمانهای مختلف استفاده کرد

همین امروز با ما تماس بگیرید 02191301509 و 09123223324

با توجه به اینکه نیاز به داشتن اطلاعاتی از قبیل محل نصب و موقعیت نور و فاصله پروژکتور است از مشاور رایگان ما استفاده کنید.