انواع فریم لمسی IR

با گسترش علم و فناوری ابزارهای مختلف دیجیتال به بازار ارائه شده‌اند تا تجربه جدیدی از کار با دستگاه‌های هوشمند به کاربر ارائه دهند. تبدیل تلویزیون هوشمند به تبلتی غول‌پیکر شاید هنوز هم برای بسیاری از کاربران، رؤیایی باشد که در فیلم‌های علمی تخیلی به دنبال آن هستند. قاب لمسی برای جان بخشیدن به این خیال طراحی و ساخته شده است. همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید، نصب و راه‌اندازی این فریم لمسی بسیار ساده است و کافی است اضلاع را مانند قابی عکسی ساده به هم متصل کنید. سپس باید کابل USB این محصول را به تلویزیون هوشمند یا کامپیوتر خود متصل کنید تا امواج الکترومغناطیسی تلویزیون یا مانیتورتان را به تبلتی بسیار بزرگ تبدیل کنند. این فریم دارای سطحی صیقلی است و به همین دلیل تأثیر سویی در زیبایی تلویزیون و اتاق نشیمن ندارد. البته کاربرد این محصول فقط به سرگرمی محدود نمی‌شود، آن دسته از کاربران که در نظر دارند از نمایشگری لمسی در کلاس درس یا کنفرانس استفاده کنند، با صرف هزینه‌ی بسیار کم از کاربرد زیاد این محصول بهره گیرند.
اسلایدر فریم
فریم تاچ یک نمایشگر معمولی را به یک صفحه لمسی تبدیل می کند و تمامی عملکرد های رایج مثل کلیک ، دبل کلیک ، اسکرول ، زوم با دو انگشت و غیره را دارد این دستگاه از طریق درگاه USB متصل می شود و بدون نیاز به درایور کار می کند plug and playکاربرد اصلی آن در ساخت کیوسک های لمسی هوشمند و سیستم های بدون موس و کیبورد می باشدبرای فروشگاه ها – ویترین مغازه ها و رستورانها و … بسیار کارآمد بوده و باعث ایجاد تعامل با کاربر می گردد به همین دلیل در سیستم های تعاملی یا interactive از تاچ روی نمایشگر استفاده می شود تا با کاربر تعامل برقرار کنند.استفاده از این نوع تاچ به دلیل نوری بودن آن در فضای بسته و سرپوشیده (indoor) توصیه می شود. ضخامت تاچ یک سانتیمتر می باشد و نصب آن روی صفحه نمایشگر مثل تلویزیون بسیار زیبا هست. ابعاد آن هم دقیقا استاندارد و مطابق نمایشگرهای استاندارد است.
از لحاظ سایز بندی فریم های لمسی مطابق سایزهای استاندارد در انبار شرکت موجود می باشند. این سایزها ۶۵،۵۵،۴۹،۴۳،۳۲ می باشد. سایر سایزهای نیز طبق سفارش در کمتر ۲۰ روز کاری پس از پیش پرداخت قابل ارائه می باشد