ویدئو وال

ویدئو وال (Video Wall)

امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می‌باشند . در این راستا اطلاع‌ رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

در کشورهای پیشرفته ، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه می‌شوند و سیستم‌های اطلاع‌ رسانی دیجیتال جایگزین سیستم‌های سنتی (پوسترها ، بروشورها و اعلامیه‌های چاپ شده و …) شده‌اند . با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد .

با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند ، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده‌ اند .

ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد . نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید . واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد.

 کاربرد های ویدئو وال :

 سیستمهای چند منظوره ( Multi Surveillance Systems ) :

۱ – مورد استفاده در کلیه سازمانها و ارگانها

۲ – مراکز کنترل شهری (کنترل ترافیک ، مدیریت بحران ، نیروگاهها ، مراکز اورژانس ، شهرداریها ، استانداریها ، فرمانداریها ، مراکز آتش نشانی ، مراکز پلیس ، اتاقهای مانیتورینگ ، اتاق های دیسپاچینگ ، برجهای مخابراتی ، صدا و سیما و …)

۳ – اتاق کنترل مراکز صنعتی (خطوط تولید کارخانجات ، نیروگاه ها ، سدهای آبی و …)

۴ –   اتاقهای فرمان ( نفت ، گاز ، برق ، مخابرات ، آب و فاضلاب ، پتروشیمی و …)

۵ – استودیو ها ی پخش تلویزیونی ، اتاق های مانیتورینگ و Broadcasting و …

۶ – مراکز نظارتی و حفاظتی (کنترل دوربین های مداربسته و مانیتورینگ مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ و …)

۷ – مراکز نظامی ، ستادهای فرماندهی ، کنترل مراکز حساس ، زندانها ، پادگانها و …

۸ – فرودگاهها ، ایستگاهای راه آهن ، پایانه های مسافربری و … ( به منظور تبلیغات ، اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و …)

۹ – مراکز پایانه درون شهری ، مترو ، اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و … ( به منظور تبلیغات ،اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و …)

موارد استفاده تبلیغاتی و اطلاع رسانی :

۱ – مجتمع های تجاری ، فروشگاهها و مراکز خرید ، رستورانها و کافی شاپ ها ، دفاتر ارتباطی (به منظور تبلیغات اجناس و خدمات)

۲- سالنهای کنفرانس ،ویدئو کنفرانس ،نمایشگاههای بین المللی،لابی سینماها و تئاترها،سالنهای آمفی تئاتر ،همایش و اجتماعات ، بیلبوردها ، تابلوهای تبلیغاتی ، بردهای خبر رسانی و اطلاع رسانی و …

۳ – محل برگزاری کنسرت ها و سالنهای موسیقی ، تالارهای عروسی و پذیرایی ، باغسراها و …

۴ – بیمارستانها ، مراکز درمانی ، مراکز پزشکی ، آزمایشگاهها ، رادیولوژیها ، داروخانه ها ، ایستگاههای پرستاری (اطلاع رسانی و نوبت دهی) و …

۵ – استادیومها ، مراکز ورزشی ، تفریحی ، فرهنگی ، باشگاهها و پارکها و …

۶ – بانکها و موسسات مالی ، صرافی ها ، دفاتر بورس ، طلافروشی ها (به منظور اطلاع‌رسانی خدمات و تسهیلات بانکی به مشتریان ، اتصال به سیستم نوبت‌دهی و صف بانکی ، آخرین قیمت طلا ،ارز ، سهام و …)

۷ – موزه ها و مراکز اسناد ، مراکز تاریخی ، باستانی و گردشگری ، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی ، کتابخانه ها و …

۸- آژانسهای مسافرتی و گردشگری ( به منظور اطلاع ‌رسانی جدیدترین خدمات و تسهیلات به مشتریان ، وضعیت آب و هوا ، ترافیک ، اماکن تجاری ، تاریخی و تفریحی ، اطلاع‌ رسانی از آخرین اخبار و مقالات و …)

۹ – هتلها ،دانشگاهها و مراکز آموزشی ، مراکز خدماتی ،سالنهای انتظار ، اماکن مذهبی ،فرهنگسراها ، رسانه ها و مطبوعات،شرکتها و …

۱۰- جذب مشتری به درون مراکز تجاری با استفاده از کلیپ های تبلیغاتی برند های معروف و ..

ویدئو وال

افزایش تعامل با مشتری

یک ویدیو وال تعاملی می تواند برای شرکت شما تفاوت ایجاد کند. یک مشتری معمولی وقتی احساس می‌کند که محصول برای فروش شخصی‌شده باشد، میل به خرید دارد. نصب ویدیو وال این موضوع را توضیح می‌دهد و محتوا را به گونه‌ای قرار می‌دهد که با پیکربندی، مرور گزینه‌ها و نگه داشتن آیتم در دست (دیجیتال) خود را به عنوان یک کاربر تصور کند.

local_play

محصولات را بر اساس تقاضا و فصل تبلیغ کنید

ممکن است محصولاتی داشته باشید که در فصول مختلف فروش بهتری داشته باشند. اگر یک محصول را در تابستان بیشتر می فروشید (مانند یک عینک آفتابی محبوب)، ممکن است بخواهید محصولات دیگری را در فروشگاه خود تبلیغ کنید تا به افزایش فروش نیز کمک کنید (مانند یک کلاه بیسبال مکمل).

wallet_giftcard

برند تجاری خود را به اشتراک بگذارید

هنگامی که تصمیم به نصب ویدیو وال دارید، نشان دهنده اعتماد به آن داستان برند و سرمایه گذاری در بهبود احساس مشتریان است. مشتری که از در عبور می کند و با تصاویر، محصول، پیام ها و نمایش های بزرگ شما و جامعه دنبال کنندگان برند مورد استقبال قرار می گیرد، پیام بزرگی است که می گوید: “برند ما به این چیزها فکر می کند و شما مهم هستند.”

camera

ارائه مواد آموزشی به مشتریان

برخی از محصولات یا خدمات برای جلب نظر مشتری به چیزی بیش از تبلیغات نیاز دارند، و اینجاست که یک دیوار ویدیویی تعاملی معنا پیدا می کند.

به عنوان مثال، اگر تایر می فروشید، با مشتریانی برخورد خواهید کرد که به دلایلی قانع کننده برای ارتقا به لاستیک درجه یک نیاز دارند. یک طرح دیوار ویدئویی که در اتاق انتظار قرار گرفته است می‌تواند به شما کمک کند این فروش را انجام دهید، و تفاوت بین لاستیک‌های استاندارد و درجه یک و اینکه چگونه انتخاب می‌تواند بر جیب، ایمنی و رانندگی کلی مشتری تأثیر بگذارد را توضیح می‌دهد.

trending_up

افزایش تعامل با مشتری

چه در مورد محصول سؤالی داشته باشند، چه بخواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، مشتریان بیشتر تشویق می شوند تا از طریق یک دیوار ویدیویی تعاملی اقدام کنند. این فرصتی است برای جمع آوری داده های ارزشمند در مورد مشتریان خود با شانس بهبود تبدیل.

phone_iphone

محتوای خود را آنگونه که می خواهید ارائه دهید

چه نیازهای محتوا و پیام منفعلانه باشد (مانند برندسازی، فعال سازی کمپین ملی، مطالب مبتنی بر پیشنهاد جسورانه) یا تعاملی (مثلاً اتاق اتصالات مجازی، پشتیبانی از رسانه های اجتماعی)، دیوارهای ویدیویی این توانایی را به شما می دهند که این کار را بزرگ انجام دهید.

verified_user

شرکت خود را انعطاف پذیر و سازگار کنید

به عنوان مثال، اگر تایر می فروشید، با مشتریانی برخورد خواهید کرد که به دلایلی قانع کننده برای ارتقا به لاستیک درجه یک نیاز دارند. طراحی دیوار ویدئویی که در اتاق انتظار قرار گرفته است می‌تواند به شما کمک کند تا این فروش را انجام دهید و تفاوت بین لاستیک‌های استاندارد و درجه یک و اینکه چگونه انتخاب می‌تواند بر جیب، ایمنی و رانندگی کلی مشتری تأثیر بگذارد را توضیح می‌دهد.

polymer

قابلیت های پردازش قدرتمند

انعطاف پذیری برای نمایش انواع مختلف محتوا در یک بازه در یک دیوار ویدیویی بزرگ یا منحصر به فرد با قدرت پردازش تصویر فعال می شود. این پردازش را می‌توان در خود صفحه‌نمایش‌ها انجام داد

people

داشتن رزولوش دیگر مشکل نیست

با طراحی حرفه ای ویدئو وال، می توانید بهترین تصویر با کیفیت بالا ممکن را دریافت کنید و حتی نمایشگرهای بیشتری را با هم اضافه کنید تا دیواری به وضوح و به همان اندازه که می خواهید ایجاد کنید. فرصت ها و گزینه های زیادی برای مطابقت با نیازهای منحصر به فرد شما وجود دارد.

تکنیک استفاده از محصول

همانطور که در تصاویر دیده می شود این فویل ها بر روی سطح شیشه یا پلکسی نصب شده و با تابش پروژکتور بر سطح آن تصویر میرا می شود.

فویل در سه رنگ مختلف

در حال حاضر فویلهای موجود در شرکت در سه طیف رنگی شفاف،خاکستری تیره و مشکی موجود میباشد

استفاده از فویل در عمل

فویل های نانواکریلیک در عمل قابل استفاده در ویترین فروشگاه ها ، اتاقهای کنفرانس ،مراکز آموزشی ، ادارات و سازمانهای مختلف استفاده کرد

همین امروز با ما تماس بگیرید 02191301509 و 09123223324

برای کسب اطلاع از مانیتور قابل استفاده و سایر اطلاعات مربوط به نصب از مشاور رایگان ما استفاده کنید

فهرست