راهنمای خرید ویدئو وال

راهنمای خرید ویدئو وال

راهنمای خرید ویدئو وال

آیا تا به حال متوجه شده اید که ویدئو وال ها چه بوفور در سطح شهرها بخصوص در مناطق تجاری کاشته شده اند؟ محتوای نمایش داده شده در آنها می تواند تا حد زیادی بسته به ترجیح صاحبان آنها متفاوت باشد. به این صفحه نمایش ها که اصطلاحا ویدیو وال گفته می شود. چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب و راه اندازی این دیوار ویدیویی در نظر گرفته شود. هر کارآفرینی اهمیت این صفحه نمایش های ویدئویی در مقیاس بزرگ را درک می کند. آنها به معنای واقعی کلمه می توانند در هر مکانی راه اندازی شوند البته با توجه به در نظر گرفتن چند عامل.

1. مکان ویدیو وال (فیزیکی):

محل نصب ویدئو وال یک تصمیم بسیار مهم است که بر اجرای موفق یک پروژه ویدئو وال تأثیرگذار است. این امر نقطه نظرهای زیر اهمیت بسیاری دارد:

  1. دیداری: محل مناسب برای نصب ویدئو وال باید بر اساس دیداری و قابلیت دسترسی به آن تعیین شود. این امر به کاربران امکان مشاهده و استفاده آسان از ویدئو وال را می‌دهد.
  2. نورپذیری: محل نصب باید دارای نورپذیری مناسب برای ویدئو وال باشد تا تصاویر بهتری ارائه شود. نور محیط باید کنترل شده و بهینه‌سازی شود تا روشنایی مناسب برای ویدئو وال فراهم شود.
  3. فضای مخصوص: انتخاب محل مناسب برای نصب ویدئو وال به معنای ایجاد یک فضای مخصوص برای نمایش محتوا و تعامل با آن است. این فضا باید برای این منظور طراحی شده و مجهز شود.
  4. امکانات ارتباطی: محل نصب باید دارای امکانات ارتباطی مناسب برای ویدئو وال باشد، از جمله اتصال به منابع مختلف مانند دستگاه‌های ورودی، سیستم‌های کنترل و شبکه‌های ارتباطی.
  5. ایمنی: محل نصب باید ایمن بوده و به راحتی قابل دسترسی برای نگهداری، تعمیرات و مدیریت باشد.
2. تعامل کلی مشتری با ویدئو وال

در موضوع راهنمای خرید ویدئو وال نحوه واکنش مشتریان به ویدیو وال شما نیز حیاتی است. یک ویدیو وال خوب همه نوع مشتری را جذب می کند و هر یک از آنها می خواهند محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند. یافتن یک مکان فیزیکی مناسب برای راه‌اندازی دیوار ویدیویی شما نیز ارتباط تنگاتنگی با نحوه تعامل مشتریان با محتوای شما دارد.

واکنش مشتریان به ویدیو وال معمولاً بسیار مثبت است به دلیل تأثیر گذاری بصری و تجربه تعاملی که ارائه می‌دهد. برخی از واکنش‌های مشتریان عبارتند از:

  1. توجه بیشتر: ویدیو وال‌ها معمولاً توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و مشتریان را به سمت خود جذب می‌کنند.
  2. تجربه تعاملی: امکانات تعاملی ویدیو وال اغلب مشتریان را وادار به تعامل و مشارکت در فعالیت‌های مختلف می‌کند که می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متفاوت فراهم کند.
  3. ارتباط بهتر: ویدیو وال می‌تواند محتوا و پیام‌های مختلف را به شیوه‌ای جذاب و قابل فهم به مشتریان ارائه دهد که موجب ایجاد ارتباط بهتر و موثر با آن‌ها می‌شود.
  4. تأثیر گذاری بیشتر: به دلیل ابعاد بزرگ و تاثیرگذاری تصویر، ویدیو وال معمولاً توانایی بیشتری برای انتقال پیام‌ها و ایجاد تأثیر بر مشتریان دارد.
  5. تجربه منحصر به فرد: ویدیو وال‌ها معمولاً به مشتریان تجربه‌ای منحصر به فرد ارائه می‌دهند که می‌تواند به یادماندنی و موثر باشد.
3. نوع محتوا برای تبلیغ و نمایش بر روی ویدئو وال

نکته بعدی در راهنمای خرید ویدئو وال این است که هنگام تعیین نوع محتوا برای نمایش در ویدئو وال خود، در نظر بگیرید که این محتوی چگونه ممکن است بر مشتریان شما تأثیر بگذارد. فقط محتوای مناسب سن، موقعیت و نوع مخاطب باید بر روی ویدئو وال شما تبلیغ شود زیرا اگر بدون مراقبت انجام شود، ممکن است به جذب مشتریان شما آسیب نرساند. محتوای ویدیویی شما نیز نباید به هیچ وجه مغرضانه باشد و بر جذب انواع مشتری برای کسب و کارتان تمرکز کنید. از اینکه این نکته در هنگام استقرار دیوار خود چقدر موثر است شگفت زده خواهید شد.

4. هزینه راه اندازی ویدئو وال

مسئله بعدی در راهنمای خرید ویدئو وال اینست که باید در نظر داشته باشید که دیوار ویدیوی شما چقدر هزینه بر خواهد داشت. در نظر گرفتن بودجه به شما این امکان را می دهد که در منطقه امن خود کار کنید و از هر گونه هزینه متفرقه که ممکن است یک سکه اضافی برای شما هزینه داشته باشد اجتناب کنید. هر ریالی ارزش حسابداری در مشاغل را دارد. در محدوده خود کار کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی برای راه اندازی کسب و کار خود هزینه می کنید. در اینجا باید هزینه نگهداری ویدیو وال خود را نیز در نظر گرفت. مکانی را انتخاب کنید که هزینه اضافی برای نگهداری ویدیو وال برای شما نداشته باشد.

5. نوع نمایشگر (اندازه و نسبت ابعاد)

و اما سایز صفحه نمایش نکته مهمی که در بحث “راهنمای خرید ویدئو وال”  باید حتما محاسبه شود. نوع صفحه نمایشی که تصمیم به نصب آن می‌گیرید تعیین می‌کند که ویدیو وال شما در نهایت چقدر مؤثر است.  صفحه نمایش بزرگ از دور راحت تر بهتر قابل مشاهده است و نظرات مشتریان بیشتری را برای شما جمع آوری می کند. از سوی دیگر، صفحه نمایش کوچکتر تنها در فواصل نزدیک به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. پس بنابراین توجه به نسبت تصویر دیوار ویدیویی شما نیز مهم است. نسبت تصویر عالی با صفحه نمایش کوچک ممکن است باعث شود که برخی از محتوا ناهنجار و غیرحرفه ای به نظر برسند. اگر این موضوع زود اصلاح نشود.این ممکن است در نهایت هزینه زیادی در پی نارضایتی مشتریان برای شما به همراه داشته باشد،

6. امنیت ویدیو وال شما

نکته بعدی در بحث “راهنمای خرید ویدئو وال” امنیت است. واقعا ویدئو وال شما چقدر امن است؟ اطمینان حاصل کنید که مکان ویدیو وال را انتخاب کرده اید که هم دسترسی آسان و هم ایمن باشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ویدیوی شما در مکانی است که کمتر احتمال دارد خراب شود و از بین برود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، این امر باعث صرفه جویی در هزینه های آینده شما خواهد شد.

7. انعطاف پذیری دیوارهای ویدئویی

و مطلب آخر در بحث “راهنمای خرید ویدئو وال” انعطاف پذیری است. اطمینان حاصل کنید که یک دیوار ویدیویی را انتخاب کرده اید که هم انعطاف پذیر باشد و هم به راحتی ارتقا یابد تا متناسب با نیازهای تبلیغاتی آینده شما باشد. این می تواند شما را در کاهش هزینه پیدا کردن و ایجاد یک دیوار ویدیویی جدید هر بار که یک فضای جدید دارید،کمک کند.

اینها 7 فاکتور کلیدی هستند که دفعه بعد که به راه اندازی یک ویدیو وال فکر می کنید باید در نظر بگیرید. یک ویدیو وال عالی ممکن است تمام نیازهای کسب و کار شما تامین کند. دقت در این موضوع بیشتر از هر راه دیگری که انتخاب می‌کنید، نتیجه خواهد داشت. برای خوانندگانی که ممکن است به فکر راه اندازی ویدیو وال های جدید خود باشند، این چند نکته ممکن است به شما در انتخاب ویدئو وال مناسب برای کسب و کارتان کمک کند.

اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، لطفاً با تیم کارشناسان پرشین تاچ تماس بگیرید

keyboard_arrow_up