تبلیغات هولوگرافیک سه بعدی معلق در هوا

زندگي امروز در جوامع مدرن ، مشحون از پيام هاي تبليغاتي استاين پيام ها در قالب هاي متنوع و متعدد ، از زندگي روزمره تا زندگي كاري افراد را تحت تأثير قرار مي دهداز هدف گيري مصرف كالاهاي فيزيكي و خدمات بانكي گرفته تا تبليغات پيچيده تر در زمينه هاي فرهنگي به منظور ارائة توليدات و خدمات ، همگي جزء جداناشدني زندگي مدرن انسان هاست.

تبلیغات تاثیر به سزایی در بالا بردن آگاهی مشتری دارد. تبلیغات ابزاری است که توسط آن ، مشتریان از ابداعات و نوآوری های شرکت آگاه می شوند.

روش های عمومی تبلیغات در حال تغییر است و این تغییرات به برند ها کمک می کند تا بتوانند راه مناسب تبلیغات را برای خود انتخاب کنند.

هولوگرام فن LED سه بعدی (فن نمایشگر سه بعدی) جدیدترین و جذاب ترین نمایشگر تبلیغات هولوگرافیک سه بعدی معلق در هوا  برای مرکز خرید،فروشگاههای لباس، رستوران، موزه، فروشگاه جواهرات و… میباشد

این دستگاه با استفاده از یک ماژول متحرک ال ای دی  باعث ایجاد تصاویر سه بعدی میشود.تصاویر هولوگرافیک که به وسیله چرخش  ایجاد میشود باعث جلب توجه افراد میشود.

هولوگرام فن (فن نمایشگر سه بعدی) می تواند تصاویر رنگی و متحرک را به صورت سه بعدی معلق در هوا در اندازه ۴۰ سانتی متر نمایش دهد.

این دستگاه با چرخش خود تصاویر را به نمایش در می آورد دارای ۲۲۴ عدد ماژول LED بوده و هنگام چرخش فن تصاویر را در یک فضای گرد به نمایش در  می آورد. قطر تصویر به وجود امده حدود ۵۰ سانت میباشد..

فن نمایشگر سه بعدی به همراه یک قطعه برای اتصال به دیوار در اختیار استفاده کننده قرار می گیرد و باید حداقل در ارتفاع ۱,۵ متر بالاتر از سطح زمین ، بر روی دیوار متصل گردد.

تصاویری که می توانند توسط دستگاه نمایش داده شوند شامل عکس و فیلم با فرمت های پرکاربرد مانند GIF-JPG-PNG-MP۴-AVI-MKV است و شما قادر خواهید بود تصاویر خود را از طریق کارت حافظه وارد دستگاه کنید.

برای دیدن قیمت ها و مشخصات فنی مدل های مختلف فن سه بعدی هولوگرام به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

هولوگرام فن

همین امروز با ما تماس بگیرید 02191301509 و 09125710147

با توجه به اینکه نیاز به داشتن اطلاعاتی از قبیل محل نصب و تعداد و اندازه پره ها و …
از مشاور رایگان ما استفاده کنید.